Eladó Cybex sirona platinum plusz khaki használt gyerekülés 0-18 kg

Eladó a képen látható Cybex sirona platinum plusz 0-18 kg, forgatható gyerekülés. Iso fixes. A fejtámla magassága állítható.Az üléshuzat hibátlan állapotban van. Legtöbbször a nyári pamut huzattal használtam, csak az lett bolyhos. Ajándékba adom a nyári huzatot hozzá.Nagyon könnyű használni, nem törik ki a dereka az embernek, ha beteszi a gyereket a kocsiba, mert csak ki kell fordítani, bekötni, visszafordítani ..kész :) Több dölészögben állítható, nagyon kényelmesen tud benne aludni a gyermek. Újszülött kortól használható. ( kell hozzá egy bébi szűkítő, nekem nincs. ) Menetiránnyal szemben használható, ha a gyermek nagyobb, lehet menetirány felé is bekötni, akkor pajzzsal kell használni. Mi nem használtuk a pajzsot, gyári csomagban van még mindig. Én konkrétan imádtam, de kinőtte a kislányom... Az övcsatnál és a lábtartónál van , használatból adódó karc. A huzat nem volt mosva sem, mivel tisztaságmániás vagyok, és a kocsiban nem eszünk...max háztartási keksz, víz... :) :)